16 augusti ´09 - Falling away from me

Jag känner mig så otroligt deppig. Jag och Anton har varit ihop i sex månader idag och sorgligt nog orkar jag inte bry mig. Jag vill bara lägga mig under täcket och stanna där så länge det går. Jag vet inte vad det är med mig. Nu ska jag stänga av mobilen, lägga mig i sängen och försöka titta på en film och hoppas på att jag somnar.



I flirt with suicide, sometimes kill the pain.
I can always say "It's gonna be better tomorrow"
Falling away from me, Falling away from me.

Beating me down, beating me
Beating me down, down into the ground.
Screaming some sound
Beating me, beating me down, down into the ground


Falling away from me - Korn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0