18 augusti ´09 - Sjuksköterska

Jag och Anton smsade varandra klockan fem imorse. Han var jättesjuk så idag efter körskolan cyklade jag hem till honom, städade hans rum och läste högt ur en av mammas böcker. Hans storebror är också sjuk, så som den mamma jag är så gjorde jag iordning frukost till honom. Nu ligger Anton och sover bort sin feber. Jag börjar bli lite orolig över att jag också ska bli sjuk bara .___.

Jag fick en riktig chock när jag loggade in på min blogg på den här datorn. Hemma ser min blogg ändå ganska okej ut, på den här datorn ser den helt annorlunda ut och är rent ut sagt skitful. Jag hoppas att det bara är på den här datorn, men annars ska ni veta att jag inte har så här dålig smak. Speciellt skrivstilen, det ser ju ut som om det är en rymdvarelse som skriver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0