22 augusti ´09 - Sommarminnen

Precis som resten av Sverige hade jag tänkt skriva ner roliga/viktiga/sorgliga saker som hände under sommarlovet. Vi tar det i tur och ordning:

Linn fick körkort
Jag, Jojan och Jay fick ut för att festa och allting blev fel (fast vi kan skratta åt det idag)
Jojan fyllde nitton
Alex tog studenten
Michael Jackson dog
Jag hade huset för mig själv i en vecka
Jag började på bilskolan
Jag, Anton och hans familj åkte till Linköping och tittade på SM i simning
Farmor dog
Venus rymde för tusende gången och kom tillbaka för tusende gången
Jag och Jay blev sexuellt trakasserade av åttaåringar
Nellies syster dog
Jag och Jojan såg Halvblodsprinsen
Anton åkte till Kroatsien
Jag fick panik och försökte underhålla mig med något och började blogga
Jag fotade Linn för första gången
Jag piercade naveln
Anton kom hem
Jag åkte till Stockholm för att vara med på farmors begravning
Jag och Anton firade 6 månader
Jay fotade mig


Och, ja... här sitter jag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0