Ibland tänker jag...

... på det här med barnprogram man älskade som visade sig vara skitdåligt några år senare.

Jag behövde inte be Anton åka in till Horred. När han kom tillbaka hade han redan köpt snus och choklad till mig. Ganska praktiskt med en pojkvän som kan läsa ens tankar, måste man erkänna.

Anyway, jag höll på att titta på Hitta Nemo när han kom tillbaka och lyckades pausa så att det blev en riktigt rolig bild som jag måste dela med mig av.





När jag var liten var jag helsåld på ett tv-program som hette Biker Mice From Mars. Någon som kommer ihåg det programmet? Min favorit var den vita musen. Jag fick en leksak med honom som var gjord av mjukt gummi och en gång "när han frös" la jag in honom i torkskåpet på hög värme. Han var inte vacker när mamma hittade honom...

Hursomhelst, så hittade jag ett avsnitt med dom igår som jag och Anton tittade på.
Gud, vad dåligt det programmet var -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0