Lista

Jag hittade precis en konstig lista som jag är tvungen att skriva om. Eller jag ska inte skriva ner hela listan, men dom punkterna jag reagerade på.


Det vanligaste ordet världen över är okej. Det näst vanligaste ordet är Coca cola.
What? "Okej" kan jag acceptera, men Coca cola?! Mitt vanligaste ord måste vara "what". Jag använder det alldeles för ofta och sen klagar jag på folk när dom själva använder ordet och kallar dom fjortisar. What goes around comes around...

En människa äter i genomsnitt åtta spindlar i sömnen under sitt liv.
Jag ska sova med öppna ögon inatt...

En blåvals penis kan bli upp till 7 meter lång.
Jag måste se en sån i verkligheten nångång xD Eller åtminstonde en bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0