23 december ´09 - Ops... I did it for the first time

Jag hade gjort upp en plan för idag.
* Åka på stan med pappa och köpa snus.
* Träffa Jay en kort stund.
* Färga håret.
* Städa rummet.
* Lägga mig i sängen klockan åtta och titta på julfilmer tills jag somnar.

Pappa och jag övningskörde och när hans mobil ringde (mitt inne i stan där folk beter sig som djur) så skrek jag åt honom att han fick prata i telefon senare eftersom jag behövde hans hjälp med att hitta en parkering. Han sa att jag skulle klara mig alldeles utmärkt utan hans hjälp och fortsatte prata. Jag hittade en parkering, men ingen parkeringsplats och fortsatte leta. Pappa pekade mot två bilar som stod löjligt nära varandra och sa att jag skulle fickparkera.
En kvart senare sa det pang... Jag gick ut ur bilen och tittade så att varken min eller den andra personens bil hade fått en skråma och sen övergav jag pappa och gick rasande därifrån. Jag träffade Linn ett tag och sen ringde pappa och sa att det inte var någon fara och att vi skulle köra vidare, vilket jag totalvägrade så han fick köra resten av dagen.

Nu är rummet städat och jag ska färga håret. Jag får väl titta på filmerna klockan nio istället -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0