28 december ´09 - Mini-julafton *



Mina julklappar till Anton.



Av Anton fick jag en klänning, världens fluffigaste morgonrock och mysstrumpor.





Av Jay fick jag en tavla full med bilder på oss från 2004 till 2009.
Hon ska få en halsduk av mig som jag nästan är färdig med nu.





Av Linn fick jag vantar som hon sytt själv.
Jag har inte kommit på vad jag ska ge henne än.




Nu måste jag bara påpeka att jag inte är en så dålig kompis att jag struntat i att fixa julklappar till mina kompisar. Jay och jag hade bestämt att vi skulle "skapa" något till varandra istället för att köpa något och jag har stickat på den här f*rbannade halsduken i månader, men så råkade jag ta en paus på två månader men nu är jag igång igen. Jag visste inte att Linn gjort något till mig, men nu ska jag självklart försöka ge henne något som åtminstonde kan göra henne hälften så glad som jag blev av hennes present.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0