24 juli '09 - Första inlägget

Det här är antagligen sjätte gången jag skapar en blogg och chansen att jag kommer skriva aktivt i den här är väldigt liten, men jag får väl skriva när jag har lust helt enkelt.

Idag visar sig solen för första gången på flera dagar. Igår trodde jag att Varberg skulle regna sönder. Jag gick hem ifrån bilskolan med Jojans miniparaply som knappt skyddade mig från spöregnet -.- Detta är första sommaren sen 2004 som jag bestämt mig för att bli brun för att bevisa för Anton att jag har lätt för att bli solbränd, men så kom regnet och det bruna jag lyckats skaffa börjar långtsamt tyna bort samtidigt som Anton antagligen kommer komma hem från Kroatsien som en kopia av en bajskorv. Han har varit borta i fyra dagar och det är tolv dagar kvar tills han kommer hem .___.

Idag ska jag plugga teori och titta på Coraline för att hålla tankarna borta från honom.
Nästa vecka ska jag fotografera både Jay och Linn. Dock har jag inga bra idéer på vad jag ska hitta på, så jag ska leta runt lite på internet ikväll efter insperation.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0