Sola

När jag kom hem från stan upptäckte jag att solen sken såpass mycket att man kunde sola, så jag sprang in på mitt rum och bytte om till bikini, hämtade ipoden och en bok och gick ut till trädgården. Där låg jag från halv ett till fyra då jag gav upp eftersom jag inte såg någon skillnad på huden. (Jag är ny på det här med att sola, så efter lite internetsökningar har jag nu förstått att färgen inte kommer med en gång -.-)

Aja, jag stod och tittade lite i spegeln och tänkte lite halvelakt att det inte spelar någon roll att Anton är i Kroatsien eftersom att jag ändå kommer att vara brunare än honom när han kommer hem och alltså vinna den här töntiga tävlingen.

Nu sitter jag här... bröstet, armarna, kinderna, näsan och pannan lyser ilsket rött vilket innebär att jag inte kommer att kunna sola förrens det är borta och sist tog det en vecka och om en vecka kommer han hem. Det var ju meningen att jag skulle ta igen dom tre veckorna som det varit mulet.

Kommentarer
Postat av: Skåne

"efter lite internetsökningar har jag nu förstått att färgen inte kommer med en gång"



vad var din naturliga hårfärg igen?



;)

2009-07-26 @ 00:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0