Freedom

Det gick jättebra på bilskolan. Jag körde (nästan) som en Gud, träffade en gammal klasskompis och fick godkänt på två prov (alla rätt på ena, iiih!). Sen var jag nere på stan och fick världens läsksug så jag köpte med mig en coca cola, en fanta exotiska frukter (världens godaste dryck) och en 7up. Väl hemma igen solade jag lite samtidigt som mamma klippte gräset med en gräsklippare som hade sladd. Sladden drog ihop sig till en knut som jag försökte få upp och när mamma slet åt sig sladden bröt jag en nagel och gnällde lite om det och då sa mamma "men ska jag ringa efter en ambulans, fjortis?". Jag blev helt "wtf" och gick in på mitt rum för att sörja min nagel ifred samtidigt som jag tittade på Djävulen bär Prada.

Jag hittade en låt innan som jag har lyssnat oavbrutet på i snart en timme nu.



                                            Akon - Freedom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0