22 november ´09 - Jesus Kristus

Jag hade ingen lust att blogga igår, så idag får jag berätta det underbara som hände på morgonen. För er som hängt med ett tag så vet ni ju att min dator dog under höstlovet.

På natten började jag sakna min bror som nyligen "flygit ut ur boet" så jag hämtade hans nalle som han lämnat kvar hemma i garderoben och gick och la mig i hans säng och somnade.

På morgonen sa pappa åt mig att vakna. Jag ville inte.
Han sa ännu en gång till mig att vakna. Jag ville fortfarande inte.
Då sa han att min dator lever och då flög jag upp, sprang genom huset och in på mitt rum där min dator stod på.

Mitt i lyckan börjar jag skrika: "Hallelujah! Den har återuppstått! Inte ens Herren Guds son Jesus Kristus har återuppstått såhär många gånger!" Min kristna sida visade sig och nu har jag döpt min dator till Jesus Kristus ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0