29 november ´09 - Svininfluensavaccinet

Mamma väckte mig på ett dåligt sätt imorse. "Gumman, vakna nu. Vi ska till sjukhuset och vaccinera oss mot svininfluensan." Jag har inte funderat nånting på vaccinet, varken på om jag vill ta det eller inte, om jag vill gå baklänges för resten av livet eller om jag vill dö. Det enda jag vet är att jag inte vill ha en spruta i armen.

Framme på sjukhuset trodde jag att jag skulle svimma. Som tur är så fick jag en jättebra doktor som såg till att det inte var folk runt mig och att jag fick ligga ner. Efteråt fick jag ligga kvar i tjugo minuter samtidigt som han pratade lugnt med mig och såg till att jag inte dog.
Både jag och mamma åkte fnittrandes hem efteråt.
Som mamma sa "han var väldigt trevlig..."

Kommentarer
Postat av: Klaudia

Hej hej, hur är läget ?=)

2009-11-30 @ 13:54:14
URL: http://wojdat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0