20 oktober ´09 - Sjuk del 2

Om jag trodde att jag var sjuk innan så är det ingenting jämfört med vad jag är nu. Anton åkte in till Varberg för sin tandläkartid och jag gick på naturkunskapslektionen där vi tittade på en film som visade vad som händer när man har ägglossning och när ägget blir befruktat. Det var riktigt vidrigt -.- Jag är verkligen känslig för att se sånt. När jag kom tillbaka till Tallbacken gick jag och la mig och somnade. När jag vaknade hade halsen svullnat upp, jag bara nös och hostade (det borde vara lag på att man inte får hosta när man har ont i halsen!) så jag smsade både mamma och Anton. Anton är påväg tillbaka med makaroner som han ska hämta hos mamma så att jag kan få något i magen som inte skrapar sönder halsen på vägen ner.


Nu ska jag krypa ner i sängen och titta klart på A shot at love with Tila Tequila säsong 2 och vänta på Anton.


Alla ni andra som också är sjuka får krya på er och ni som är friska får ta hand om oss

Kommentarer
Postat av: ☆ Carla

haha ok :d tacktack! din blogg är med jätte gullig :)

2009-10-20 @ 20:21:32
URL: http://glaamourgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0