23 oktober ´09 - ...

Jag satt framför datorn och så stängde den plötsligt av sig av sig själv. Jag försökte starta den igen, men den vägrade. Skärmen var svart och datorn bara pep hela tiden. Ingen har någon aning om vad det är för fel och jag har googlat problemet och där står det att det är något krångel med ett kort som jag måste skruva isär hela datorn för att få tag på. Anton kommer hit senare för att försöka ge sig på det. Klarar inte han det så är jag körd.

"... nu slipper jag och min syster slåss om hennes dator varje dag som vi i vanliga fall måste göra varje helg."



Vilken ironi...


Kommentarer
Postat av: TOMATTROLL

ajdå;(

2009-10-24 @ 00:03:41
URL: http://tomattroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0