27 april ´10 - 25 april, min födelsedag

Jag vaknade vid tio av att min moster ringde och väckte mig. Medans jag satt framför tv:n och tittade på ett program om argsinta hundar stekte Anton bacon. Vid två åkte Anton hem och Jojan kom hit. Vi satte oss i trädgården och åt tårta och öppnade paket. Jag fick Tim Burtons film "9" som jag velat se ett bra tag och en... Ja, jag vet inte riktigt hur jag ska förklara. Det är ett pussel som ska föreställa en ros på slutet. Men det är inget platt pussel, utan den kommer se ut som en riktig kristallros. Vi satt med den i två timmar och lyckades bara få ihop två bitar, men jag kommer fota den och lägga upp bilden här när vi lyckats göra klart den.




Appropå presenter, jag satt med min laptop hela kvällen igår och försökte förstå hur den funkar. Jag har lyckats göra den rosa och hittat världens häftigaste skärmsläckare. Hela skärmen fylls av bubblor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0