Utrensning

Om mina föräldrar nu vill flytta så är väl det okej för mig, men varför ska jag behöva dras in i det? Pågrund av alla människor som ska titta på huset på tisdag så måste jag rensa ut mitt rum. Det får inte finnas kvar nånting här inne förutom möblerna. Jag har bott i detta rummet hela mitt liv, fattar dom hur mycket saker som finns här? Nu har jag iallafall fått slänga bort alla minnen och dom jag verkligen vägrade göra mig av mig ligger i massa lådor.



Men jag hittade lite "roliga" saker.



En Sailor Moon-kudde jag sydde när jag var liten.



En mantel jag sydde i tonåren.
Den kan komma till användning till framtida fotograferingar, så den stannar hemma.




Och sen det mindre roliga. När min älskade hamster Feven dog begravde jag henne i trädgården och ett år efter skulle hela våran trädgård få en make over, så jag tog jorden där jag begravt henne och la den i en burk. Nu hittade jag burken i garderoben.
Mamma blev: Feven! >___< :O
Jag blev: Feven :'( .___.

Mamma tyckte bara det var äckligt, men det var ju inte direkt så att det faktiskt låg en död hamste i burken. Jag blev bara ledsen över att behöva bli påmind om min argsinta älskling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0