6 april ´09 - Zzz...

Middagen var jättemysig. Vi åt kyckling med pasta och snackade tjejsnack hela kvällen. Antons mamma och syster ska vara i Egypten hela veckan och Anton hade lovat att skjutsa dom till flygplatsen halv fem på morgonen och när mamma fick höra det fick hon den lysande idéen att jag skulle följa med som sällskap.

Sagt och gjort, kvart över två på natten låg jag i Antons säng och kunde verkligen inte somna. Fyra blev vi väckta och jag bara drog på mig ett par mjukisbyxor och satte mig i bilen. Kunde såklart varken sova på vägen dit eller tillbaka. Om några timmar kommer folk och ska titta på huset, så vi hämtade upp Nellie och Luna vid sjutiden som nu springer runt i Antons hus och kollar minsta vrå. Nellie har redan trillat i trappan två gånger och Luna har tuggat i sig en växt.

Vi ska tillbringa resten av dagen med att ta en runda på stan, gå längst havet med Nellie och titta på videofilmer. Nu ska jag antingen försöka somna om eller få i mig lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0