4 augusti ´10 - Bad start

Dålig start på morgonen. Jag har sovit för länge, jag är hungrig och Anton hade gått upp för flera timmar sen så jag vaknade ensam. Jag försökte ändå somna om, men en fluga förklarade krig mot mig och började flyga runt i mitt ansikte och vägrade försvinna hur mycket jag än viftade med händerna. Flugan vann och jag satte mig upp och kliade mig på ryggen, inget mer med det... Tills jag skulle titta på min vackra tatuering och inte kunde hitta den. Jag kastade mig ut till Anton som sa att den var borta. Jag har kliat sönder den ;____;

Nu ska jag äta en stor frukost och sen ska vi ut i solen. Om det är torgdag ska jag ner dit och fixa en ny tatuering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0