all the things she said

Baah! Jag hatar när folk kan saker... och jag inte kan. Förut var jag jämt på youtube och sökte runt efter videos som folk gjort med disneyfilmer och var grön av avundsjuka på deras skills. Jag lyckades få ner windows movie maker på datorn förra året och försökte göra en egen film, men det programmet är inte särskilt bra. Idag råkade jag snubbla in på den här videon och nu är jag en blandning av mörkgrön och svart.

Snälla, säg att någon vet vilket program detta är? Jag måste ha det!


Kommentarer
Postat av: Flickvall

Jag hade kunnat göra det med Sony Vegas pro 8, vet inte riktigt om hon har gjort texturen som rör sig själv men dom finns att ladda ner och använda. Brukade göra Final fantasy filmer och lägga upp på youtube :P

2010-08-16 @ 21:59:30
URL: http://flickvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0