Bajshund...

Jag tänkte vara extra snäll mot mitt monster och ta ut henne på en extra lång promenad. När vi kom ut från porten upptäckte vi att det spöregnade som satan, men jag hade lovat henne så vi började gå. 45 minuter senare hade mina converse läckt in, mina byxor var genomvåta och jag var på riktigt dåligt humör. Jag tog av kopplet och lät henne springa lös ett tag och sen bestämde jag mig för att det fick räcka och ropade på henne.

När monstret springer mot mig kan jag se på henne att hon tänker hoppa upp på mig. Jag börjar skrika "nej, nej!" men det struntar hon i och hoppar upp. När jag fått ner henne känner jag en vidrig lukt och när jag tittar ner ser jag att jag har en brun gegga på mina byxor, händer och kopplet.

Hade det inte funnits vittnen där hade jag lätt dödat henne utan att tveka.


Kommentarer
Postat av: Marre

Min hund är lika busig den. Jag uppskattar att ha en hund med lite bus i sig och som inte alltid lyder. Då blir allt mer spännande.

2010-08-18 @ 18:54:07
URL: http://mfeyrer.blogspot.com
Postat av: Marre

Min hund pissar och kliver i det >< heh

2010-08-19 @ 08:25:18
URL: http://mfeyrer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0