Frågor om män och kvinnor

Jag sitter fortfarande med mitt arbete om jämställdhet. Det är ett väldigt brett ämne så det är faktiskt riktigt svårt att hitta information. När jag googlade runt hittade jag en rolig grej (Eller det kanske inte är så roligt om man är überfemenist).


VARFÖR DÖR MÄN FÖRE SINA FRUAR?
För att de vill.

VAD ÄR DET FÖR SKILLNAD MELLAN EN KVINNA OCH EN ROTTWEILER?
Läppstift.

VARFÖR FÅR KVINNOR MENS?
För att de förtjänar det.

VARFÖR SKAPADE GUD MANNEN?
Därför att massagestavar inte kan klippa gräset.

VAD HETER VÄRLDENS TUNNASTE BOK?
"Allt vad män vet om kvinnor".

VAD ÄR EN MANS UPPFATTNING OM FÖRSPEL?
En halvtimmes bedjande, bönande och övertalande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0