Lista över packning

Då var packningen färdig. Sex proppfyllda bagar. Första gången jag skulle flytta till skolan gjorde jag en lista på allt jag skulle ha med mig och den listan har jag följt varje år och detta året är inget undantag.


Kläder: Strumpor, trosor, BH:ar, linnen, tröjor, byxor,
kjolar, tjocktröjor, morgonrock och bikini.

Hygien: Tandborste, tandkräm, tandtråd, schampo, balsam, tvål, deo och parfym.

Utseende: Smink, smycken, nagellack, pincett, rakhyvel, borste och ansiktsvatten.

Teknik: Dator, ipod och mobil/ipod-laddare.

Övrigt: Bindor, tamponger, bomull, nagelsax, nagelfil, lakan, böcker, bilder att sätta upp på väggarna, pennor, bodylotion, handdukar, preventivmedel och plåster.


Om jag känner skolan rätt så kommer vi inte att ha något internet den första veckan, så jag kommer bara kunna uppdatera när jag är i skolan -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0