21 augusti ´10 - Stress!

Morgonen kunde börjat bättre. Jag vaknade klockan åtta av att brevbäraren kastade in massa brev och jag blev så rädd att jag skrek till. När jag skulle äta min toast till frukost rann den heta osten ner över mitt bröst. Det var inget porrigt över det, det var bara ren smärta. Nu har jag en stor röd fläck på bröstet som svider.

Som om inte det räcker så skulle jag steka lite korv till lunch och när jag skulle vända på korvarna fick jag kokande margarin över handen.

._____.



Jag har verkligen inte tid att sitta här egentligen. Jag är mitt uppe i packningen inför imorgon, min syster ska sätta i mitt löshår, jag måste hinna ner till gallerian och köpa nya solglasögon innan dom stänger och desstuom är det Malmöfestivalen som jag inte vill gå på, men som mina föräldrar kommer tvinga med mig på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0