8 augusti ´10 - The human centipede

Jag är väldigt lättäcklad när det gäller film och ändå satte jag mig inatt tillsammans med min syster och tittade på The human centipede. Vart jag än läst på internet så har folk skrivit att det är rena komedin, att den är tråkig, osv... Jag mådde illa under hela filmen, blundade lite då och då och kröp under filten, men jag tyckte att den var bra och jääävligt obehaglig.



Den pensionerade kirurgen dr. Heiter drömmer om att skapa en mänsklig tusenfoting genom att placera människor på knä bakom varandra och operera ihop dem från mun till anus. Med hjälp av Rohypnol, skalpeller och tre offer skapar han sitt livsverk i källaren.



Idag regnar det, vilket är ganska skönt. Jag kan ligga i sängen hela dagen och äta rostat bröd iklädd mjukisbyxor och titta klart på den fjärde säsongen av The simple life. Nellie och jag tog en långpromenad i parken imorse innan det hade börjat regna. När vi var längst bort i parken och hade en ganska bra bit hem började det regna som bara den .___.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0