Schema

Mitt skolschema är ganska okej. Dock ingen sovmorgon och jag slutar bara tidigt en gång i veckan, men många lektioner är lärarlösa så det lär väl bli slappt iallafall.


Hela måndagsmorgonen är projektarbete och efter lunchen är det engelska.

Tisdagens morgon börjar med matte. Efter det hade jag kunnat vara ledig, men jag har skrivit upp mitt på en photoshopkurs som kommer hålla på två gånger i veckan. Efter maten är det ännu mer projekt.

Onsdagen är bara en enda stor projektdag med en kort lektion på en halvtimme med aktuellt där vi går igenom vad som hänt i världen under veckan.

Tordagar kommer nog inte att vara så illa. Engelska på morgonen, följt av matte med min speciallärare och sen ännu en photoshoplektion.

Och slutligen fredag som bara är projekt och sen slutar jag efter maten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0