3 december ´10 - Egypten! Eller inte...

Igår åkte Anton hem, eftersom att han skulle åka till Stockholm tidigt imorse och kolla på sin bror som tävlar i SM. På kvällen googlade jag efter billiga solsemestrar då vi småpratat lite om att åka iväg någonstans. Jag tyckte att jag hade hittat ett riktigt kap, så jag ringde Anton som inte svarade. Jag väntade lite och ringde igen och sen åter igen. Ett bra tag senare ringde han upp helt panikslagen och frågade vad som hade hänt.

Jag: "Jag har hittat en jättebillig resa till Egypten!"
Anton: "VAD ÄR DET SOM HAR HÄNT?!"
Jag: "Jag vill åka till Egypten..."
Anton: "Gumman, vad... har... hänt?"
Jag: "Jag har hittat en solsemester."
Anton: "Vaddå? Har det inte hänt något?"
Jag: "Nej...?"
Anton: "Shit... Du har ju ringt tre gånger, jag trodde att något hemskt hade hänt."
Jag: "Jag blev bara väldigt glad."

Jag kan ingenting om resor eller priser, men det kan Anton och jag hade hittat en väldigt dyr resa. Inget Egypten för mig på ett tag.



Nu har jag brett en gigantisk hög med mackor. Mysbyxorna och raggsockorna är på och Ratatouille väntar på att jag ska trycka på play.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0