3 december ´10 - Fredagsmys

Kvällen har varit seg, men ganska mysig. Jag har tagit en riktigt lång dusch och sen badat i smulorna från mina chips samtidigt som jag tittat på Vänner.

Om jag inte är för trött efter Idol så hade jag tänkt kolla på en film som jag tror att jag skulle kunna tycka väldigt mycket om, Autumn in New York. Jag tittar bara på samma filmer om och om igen nuförtiden därför att det inte finns några bra filmer längre, men jag ska ge den här en chans.

Den 48 årige Will Keane (Richard Gere, Pretty woman) lever ett bekymmerslöst ungkarlsliv, som han inte har några planer på att förändra. Då lär han känna Charlotte Fielding (Winona Ryder, Girl Interrupted), en vacker och intelligent konststuderande, oförutsägbar och full av livsglädje. De inleder en passionerad och skandalomsusad kärleksaffär. Will börjar känna sig för engagerad i förhållandet och tänker bryta med Charlotte, men Charlotte hinner före och berättar att hon endast har ett år kvar att leva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0