Ballerina kladdkaka



Nu har jag testat dom här kexen och har två saker att säga:
1. Att doppa dom i ett glas mjölk är svårare än vad det ser ut att vara eftersom det droppar mjölk på bordet från kexet.
2. Dom är väldigt mäktiga. Det räckte med två för mig, sen var jag mätt.

Men dom är goda. Håll kvar kexet i mjölken i ungefär sex sekunder, annars hinner det inte suga åt sig vätskan. Droppa (vad heter det?) sen av kexet i glaset så att det inte droppar på bordet. På slutet kommer glaset att vara fullt med mjölk och smulor och smaka skit. Dessutom blir man väldigt törstig av kexen, så ha ett extra glas mjölk bredvid.


Annars vill jag nu bara påpeka att jag är mästerdopparen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0