Min önskelista

I slutet på november åkte ett gäng till Gekås för att handla julklappar. Jag lyckades fixa grejer till alla jag ska köpa till, förutom min bror och Anton. Jag är sjukt nöjd med allt jag köpte, men är fortfarande lite osäker på om mamma läser min blogg så jag kan inte skriva om grejerna. -.-

Jag har blivit tråkigt vuxen i år. Jag önskar mig bara tre saker. Jag har alltid varit så barnslig och börjat skriva på min önskelista i september och vid december kommit upp i tre fullskrivna papper.

Men i år vill jag bara ha en nagelfil, en tröja jag hittade i någon affär (självklart glömt av vilken, så den kommer jag inte att få) och Hannah Montana-parfym och deodorant. <-- Den är ganska oseriös, men det vore coolt att äga det paketet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0