Toalettmissförstånd

Anton lyckades göra bort sig häromdagen. Nu ska vi se om jag kan förklara detta ordentligt.

Jag och Anton är påväg ut från en lektion. Jag kommer på att jag glömde en sak i klassrummet och går tillbaka, samtidigt går en person (har fortfarande inte fått veta vem) in på toaletten. Anton tror att det var jag, så han ropar mitt namn som jag hör från klassrummet och ropar "ja". Han tror att det kommer från toaletten och ställer sig utanför och väntar. Anton säger åt personen på toaletten (som han fortfarande tror är jag) att skynda sig. När personen börjar kissa säger han högt "jag hör dig!" och sen börjar han sparka på dörren. Då kommer jag ut från klassrummet och när Anton får syn på mig vrids toalettlåset om och Anton springer därifrån. Jag fattar ingenting och springer efter och då försöker Anton förklara vad som hänt.
Jag skrattade resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0