Alla hjärtans dag

Igår var både väldigt bra och dåligt. Tråkigt nog. Den hade kunnat bli totalt jävla underbar, men man kan inte få allt. Så här var det:

Dagen började med brunch hos några nära vänner. Champagne, choklad, brieost, frallor, äggröra, bacon, korv, plättar och blåbärsmuffins till frukost. Väldigt bra start på dagen. Sen var jag på stan och köpte en ros som jag skulle ge till Anton lite senare. Dagen före hade jag gjort ett kort, två skivor som han kan lyssna på i bilen och köpt choklad. Resten av dagen spenderade jag hemma, halvt ihjälstressad över mat, städning, osv. När jag låg i badet kom Anton förbi och lämnade en bukett med rosor som var det första jag såg när jag kom ut från badrummet.

Vid sextiden kom han tillbaka och då åt vi tacos och sen gick vi på bio och såg Valentine's day. Vi köpte en gigantisk popcornlåda, pussades och skrattade. Filmen var väldigt bra föresten, ifall nån funderat på att se den. Efteråt åkte vi hem igen och startade idiotiska bråk om absolut ingenting. Vi bestämde oss för att sluta bråka och titta på en film istället. Anton somnade mitt i allt och jag var ledsen och alldeles för pigg för att sova. Sen dess har jag tagit ut Nellie på en långpromenad, tittat klart på filmen, sett fyra Gossip Girl-avsnitt, skrivit alldeles för många blogginlägg (förlåt) och stoppat om Anton. Så... Ja, Happy Valentines dag.



Brunch



Så här såg jag ut



Antons blombukett till mig




Före middagen




Tårta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0