17 februari ´10 - Ettårsfirande

Igår var helt jävla underbart. Jag åkte hem till Anton där vi bytte presenter till varandra. Jag tänker inte säga vad jag gav Anton, för jag var verkligen inte nöjd med den presenten och han verkade inte så superhappy heller xD Men av honom fick jag ett jättefint silverhalsband och ett liknande armband. Anton har envisats med att han vill ta mig till Varbergs dyraste restaurang i någon vecka, men jag har totalvägrat pågrund av priserna, så vi bestämde oss för att få till en restaurang/pub istället.

När vi kom dit lyckades jag självklart göra bort mig. När vi skulle beställa en drink till att börja med, så frågade mannen vad jag ville ha och självklart (av ren vana från när jag varit på restauranger med föräldrarna) frågar jag vad det finns att välja mellan... Mannen säger lite osäkert "Eh, ja... Det finns ju ganska mycket att välja mellan." Jag sitter alltså på en pub och frågar vad det finns för drinkar att välja mellan. Jag blev så generad att jag glömde bort varenda dryck i hela världen, förutom cola så jag fick ta det. När vi sen skulle beställa in vin ville dom se legg på mig, såklart -.- Tjugo och ser ut som sjutton.

Vi fick våra förrätter och tuggade i oss dom. Sen lyckades jag igen. När vi fått in våran huvudrätt ser jag en liten "fläck" som ser ut som smält choklad på min tallrik, så jag utbrister "åh, choklad!" och slickar i mig det. Det var soja och min tunga drog ihop sig som ett russin. Men föruom mina små missöden, så var det en otroligt mysig kväll. Vi satt kvar där inne jättelänge och efter att ha fått i mig en halv flaska vin blev jag lite på snusen (världens underbaraste uttryck) så det var dags att gå hem. Väl hemma fick jag en ny överraskning. Anton är otroligt bra på att massera så han hade skapat ett eget massagebord och skaffat massageolja, så jag blev riktigt bortskämd med en helkroppsmassage.

Idag har vi tillbringat hela dagen i sängen med chips, cola och Prison Break<3


Kommentarer
Postat av: jess

grattis =)

2010-02-18 @ 15:29:43
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0