Projekt snögubbe, del 1

Jag har alltid hatat snö. Det är Lucifers påhitt. Vi har löjligt mycket snö i Varberg just nu.
Det här är vårat körsbärsträ. Så löjligt mycket snö finns här nu.



Men jag tränar faktiskt på att vara lite mer positiv, så imorse bestämde jag mig för att försöka göra om snön till något roligt. En kvart efter frukost var både jag och Anton klädda för att skapa en snögubbe.







Innan snögubbebyggandet satte igång var vi tvugna att göra små gångar runt i trädgården så att katterna kunde komma fram.
Venus hade inte en chans tills Nellie och Anton räddade henne.

Kommentarer
Postat av: lisa!

vad mysigt ni ser ut att ha det :) har ni några speciella "mysigheter" som ni brukar göra? jag börjar tröttna på att se på film och tycka att det är såååå jävla mysigt. haha :P

2010-02-21 @ 16:46:31
URL: http://llisahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0