Ibland tänker jag...

... på det här med vad killar egentligen offrar bara för att få se på sport.

TV sände någon jävla ishockeymatch mellan Sverige och Finnland klockan sex imorse och alla grabbar i huset var uppe vid den tiden och hade ingen jävla respekt för dom som sov. Dom skrek som dagisbarn till klockan åtta. Hade jag inte varit så jävla trött hade jag gått ut och skrikit tillbaka som en mamma. Jag tror seriöst inte att det finns nånting som skulle kunna få mig att gå upp sex på morgonen en skoldag, eller helg heller för den delen.

Pågrund av snön var många tåg och bussar inställda, så istället för att komma till en full matsal för att äta frukost åt jag och Anton tillsammans med fyra personer.

Buäääh, jag sitter på en engelskalektion och ska skriva ett arbete om jag-vet-inte-ens-vad.
En kvart till och sen ska jag krypa ner i sängen med min bebis


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Förstår verkligen dig, ishockey är inte min grej heller. Var glad att jag skulle jobba idag så Andreas kunde sitta i skolan och titta, men jag lider med dig...

2010-02-22 @ 18:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0