Ibland tänker jag...

... på det här med att det finns så jävla många idioter i världen.

Klockan är elva och än så länge har inget varit bra idag och det blir ju inte bättre av att man loggar in på helgon. Jag är så trött på alla människor i forumet. Elakare och mer respektlösa människor får man leta efter. Det finns en tråd om heter "Era sämta födelsedagar" där man (om man nu inte förstått rubriken) berättar om sina sämta födelsedagar.

En brud skrev såhär:
"När jag fyllde 17.
Jag var på fest, och jag fick ingen uppmärksamhet.
Sen blev jag nästan våldtagen på vägen hem.
Lucky seventeen."


En kille svarar:
"Skönt att du fick uppmärksamhet på vägen därifrån i alla fall, det är så himla jobbigt att komma hem helt obekräftad."

Sex personer har svarat på hans inlägg. Alla skrattar och skriver att det är dagens kommentar. När bruden skriver "dra åt helvete" till honom skriver alla att hon överreagerar och måste lära sig skämta.

Kommentarer
Postat av: cicci

det finns rövhål och sen finns det större rövhål..

2010-02-10 @ 09:49:44
URL: http://ceciliadecker.blogg.se/
Postat av: lisa!

men vilken dum jävel, såna idioter borde man skära av kuken på - får se hur stöddiga dom är då :)

2010-02-11 @ 17:04:11
URL: http://llisahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0