2 januari ´10 - Nyårsafton

Jag och Jojan hade förfest hos mig. Alice Cooper ekade i hela huset och jag tillbringade den mesta tiden med att gnälla över att mitt långa löshår inte kan mäta sig med Jojans långa äkta hår.





Sen gick vi hem till Jay och festade till elva. Vi gick ner till stan och tittade på fyverkerierna och när det var slut gick jag hem till Anton där jag blev väldigt poppis bland hans mammas väninnor. Full av sprit och självförtroende efter allas komplimanger hade jag en pinsam "runway model show" i vardagsrummet. Klockan fem somnade Anton och jag låg och kollade på Scrubs.



Jag frös och gick upp på Antons rum för att hämta hans morgonrock. (? Av nån konstig anledning...)
Där träffade jag min gamla klasskompis Elin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0