Dumma Luna...



Igår fick jag en hjärtattack.
Luna sov i min säng och jag tyckte hon var så söt att jag tog ett kort på henne. När jag tittade lite närmare på henne kunde jag inte se att magen gick upp och ner som den gör när man andas. Jag sa "Luna?" och fick ingen reaktion. Jag upprepade hennes namn och hon reagerade fortfarande inte. Jag puttade till henne och hon rörde sig inte. Då blev jag helt iskall och puttade till henne väldigt hårt. Fortfarande ingen reaktion. Då lyfte jag upp henne, skakade henne och började skrika. Jag har aldrig sett en katt se så förbannad ut. Hon tittade på mig som om hon sa "Vad fan är det för fel på dig, människa?! Är du inte riktigt klok?!"
Jag la försiktigt tillbaka henne och bad om ursäkt.




Nästa gång jag tittade på henne hade hon ställt in sig på sin vanliga sovpose.
Inrullad som en boll med tungan utanför munnen.

Kommentarer
Postat av: Ludde=)

haha xD, naw=)

2010-01-08 @ 17:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0