Aaaaaahh!!!!!!!

Jag har varit lite småsur hela kvällen och efter att jag läst igenom de senaste inläggen från Lisas blogg var jag skitförbannad. Det finns så äckligt många korkade människor i världen.



1. En kvinna som jag vågar satsa lite kaffepengar på att hennes pojkvän varit otrogen och att hon försökt omvända det till något positivt och trodde så mycket på det att hon gav ut en bok om hennes korkade idé.





2. En man som förlorade sin fru och två barn i tsunamin och som en kort tid efteråt skaffat en ny familj och dessutom åkt tillbaka till Thailand tillsammans med dom.


Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med om att sista är hemsk, men samtidigt måste hans liv få gå vidare och den nya familjen måste få vara en del av hans sorg och hans före detta liv! ergentligen. men de ser så himla fel ut...



hm, första sidan. skriv ett intressant inlägg och tipsa redaktionen så de får reda på att du finns!

2010-01-09 @ 01:01:55
Postat av: Cristel

håller med om att sista är hemsk, men samtidigt måste hans liv få gå vidare och den nya familjen måste få vara en del av hans sorg och hans före detta liv! ergentligen. men de ser så himla fel ut...



hm, första sidan. skriv ett intressant inlägg och tipsa redaktionen så de får reda på att du finns!

2010-01-09 @ 01:02:08
URL: http://cristelles.blogg.se/
Postat av: lisa!

jamen eller hur! hur mycket kan de ha betytt för honom? åååh, blir så irriterad!

2010-01-09 @ 13:19:22
URL: http://llisahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0