12 juli ´10 - Filmdags! Or not...

Idag kom vi upp till 35 grader så jag, Nellie och resten av gänget har legat på hundbadet hela dagen. Mamma är verkligen hundrädd så det var egentligen bara synd om henne. Människor som går runt med sina gigantiska, lösa schäfrar vart man än tittade... När hon låg och solade ryggen kom en hund springande och tog en genväg genom att springa över hennes rygg. Hon fick panik fast det var över på fem sekunder. Nellie kände väl hennes rädsla, för hon la sig brevid mamma och hade koll på varenda hund som gick förbi. Varje gång en hund kom i närheten av mamma var Nellie snabbt där och lockade bort hunden.


Tänk vad skönt det hade varit om jag kunde få ur tummen ur min feta röv och bara se alla jävla filmer jag planerat att se den senaste veckan. Men det blir ju fan aldrig av. Jag har all tid i världen och ändå gör jag aldrig det.

Filmer som skriker efter mig: Saw, Saw 2, Saw 3, Saw 4, A perfect dag, Honey, Beauty and the beast (2010, vart kom den ifrån? o.O), Dear John, Frankie and Johnny, It's a boy girl thing och The last song.

Än så länge lutar det åt att det blir Beauty and the beast eller Saw. Dock kommer Saw bara att få mig att må ännu sämre än vad jag redan gör, fast Beauty and the beast verkar dålig... Baah! Jag orkar inte...

 eller


Föresten, den sista Sawfilmen är påväg. Kommer dock inte ihåg när...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0