26 juli ´10 - Saw-maraton

Jag märkte precis att min blogg fyllde ett år den 24. Grattis i efterskott!

Min gudfar är och hälsar på och han tog med sig jordgubbar som jag sitter och tuggar på nu samtidigt som jag tittar på den femte Saw-filmen. De senaste dagarna har jag lyckats ta mig igenom filmerna en efter en och trots att jag redan sett allihopa för flera år sen har jag glömt bort så mycket att det är som att se alla för första gången igen.

Jay ringde mig inatt. Vi pratade i telefon halva natten och hade det jättemysigt. Jag tipsade också om några filmer som hon genast satte på nedladdning.

Min gudfar ska till Göteborg på onsdag och då åker han förbi Varberg, så jag ska åka med honom och stanna hos Anton ett tag. Dock har dom för tillfället flyttat ut till deras sommarstuga och där finns inget internet... .____.

Saw-boxen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0