28 juli ´10 - When you feel so tired, but you can't sleep

Nu har jag packat klart allting inför imorgon när jag åker till Varberg. Anton och jag har gjort upp en väldigt svag plan. När jag kommer till Varberg ska han hämta mig. Vi vet vart jag kommer bli avsläppt eller vilken tid, men han ska hämta mig. Det är våran oslagbara plan.

För någon timme sen gick jag sönder. Jag satt bredvid min byrålåda med ena handen i lådan med strumpor och andra handen runt midjan och grät värre än på länge. Jag tycker att det är otroligt jobbigt att vara i Varberg nu. När jag kommer dit känner jag mig inte längre som hemma. Det är ju inte mitt hem längre. När jag är hemma hos Jay ser jag mitt hus hela tiden och jag är mer rädd än förväntansfull över att få se Luna igen. Jag skulle bara vilja förklara allting för henne så att hon förstår att jag ville behålla henne.

Fan, nu börjar jag gråta igen. Jag orkar inte med detta. Jag ska titta på en film och hoppas att jag somnar till den och att jag inte sitter uppe hela natten och tänker.



And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone, but it goes to waste
Could it be worse?




Fix you - Coldplay (DatsiK Remix)
Vad tycks om remixen, föresten? Jag älskar originalet, men den här var inte så illa heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0