4 juli ´10 - Framme!

Jag har haft en av de värsta resorna någonsin. Bussen ner till stationen var proppfull av människor. Jag fick stå upp och när vi stannade vid nästa hållplats gick en miljon människor på och vi stod packade som sillar. Det var äckligt varmt och jag svettades som en gris. När jag skulle leta upp mitt tåg hade det fastnat i Danmark, så jag skulle gå på ett annat, men ingen visste vilket. Efter att ha snackat ihop mig med några andra som skulle åt samma håll hittade vi ett tåg och steg på det.

Jag hade varken ipod eller bok med mig, så jag fick sitta och stirra ut genom fönstret i tre timmar. Bredvid mig satt en tjej som jag ville slå ihjäl. Hon började med att ta upp sin mobil och ringa upp sin kompis och berätta att hon ägt någon brud genom att säga "Bitch, you don't belong here. Get out of here." Då hade den andra tjejen sagt "Öh... Bitch" och då hade tjejen med telefonen sagt "Hihi... I know". Tjejen berättade den här historien för sin kompis som tyckte att det var en "såååå otroligt bra diss" och när dom tröttnat på att prata om det la dom på och så ringde hon upp en ny kompis och berättade samma historia. Så här höll hon på i tre timmar. Hon la aldrig ner telefonen.

När jag kom fram till Varberg var jag genomsvettig och äcklig, men jag blev jätteglad när Anton stod på perrongen och tog emot mig. Han släppte av mig hemma hos honom och åkte sen till jobbet.



Zigge och jag har huset för oss själva till tio ikväll ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0