Eclipse

Nu sitter jag, Anton, Jojan och Alex i vardagsrummet och tittar på New Moon. Halv elva ska vi ner till stan och se Eclipse. Jag vet inte vad jag har för förväntningar. Jag minns allvarligt talat inte något från boken så detta ska bli intressant.

Vissa säger att detta är den bästa av alla Twilight-filmer än så länge. Det tror jag säkert. Twilight suger, New Moon är okej så Eclipse blir säkert den bästa.

En person säger att den är bättre än alla Harry Potter-filmer tillsammans. Efter att jag hörde det ringde jag upp Jay och pratade upprört med henne i 45 minuter. För det första kan man inte jämföra Twilight med Harry Potter, det är två helt olika historier och för det andra kan man inte säga att en film är bättre än sex andra filmer tillsammans. Nej, det kan man inte.

Vi får helt enkelt se...


Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0