Lovley Luna

 När jag var hos Jay i helgen hittade jag världens vackraste (s)katt som låg och solade på gatan. Det var som i en filmscen. Jag såg henne, jag skrek hennes namn, hon såg mig, vi sprang mot varandra i slow motion, jag lyfte upp henne och kramade skiten ur henne och hon rev upp min hand. Men jag antar att jag förtjänade det, så jag förlät henne och så låg vi i Jays trädgård och "gosade".



Dom nya ägarna har låtit henne ha kvar halsbandet jag köpt till henne. Det betyder mycket ^^


Kommentarer
Postat av: Flickvall

Aww, kisse ^^ Saknar min katt jättemycket, kan inte ha den i lägenheten för han jag bor med har två katter så hon är hos mamma och pappa. Men saknar henne typ dagligen :/

2010-07-17 @ 12:39:21
URL: http://flickvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0