Min navel är trasig .___.

 <-- En sån vill jag ha!

Jag vaknade imorse av att jag hade ont. Dock visste jag inte riktigt vart jag hade ont, så jag struntade i det. För fem minuter sen skulle jag byta om och när jag tog av min tröja såg jag (bokstavligt talat) min smärta. Inatt har min navelpiercing vridit sig och lagt sig på sidan och sen har jag rullat runt i sömnen och lagt mig på magen. Så hela min navel var fylld av var och blod. Nu har jag plockat ut piercingen och gjort rent såret. Sen ska jag sätta i läkeörhänget igen och låta det vara i ett tag.

Appropå detta, vissa piercingar borde man inte få göra...


Kommentarer
Postat av: Flickvall

Åh fy fan va vidriga dom piercingarna va, har gåshud nu, usch!

2010-07-27 @ 14:26:24
URL: http://flickvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0