17 juni ´10 - Wake up, Wendy

Jag har varit så otroligt deppig de senaste dagarna. Det blev för mycket med allt. Vi flyttade ut ur huset, Luna stannade kvar hos dom som köpte det, balen kom och studenten kom. Jag gick och tittade på balen och jag gick hem till folk på studenten, men jag kände mig inte närvarande. Jag minns faktiskt knappt något av det som hänt de senaste dagarna. Jag vet att jag legat framför tv:n och gråtit till Animal planet några gånger om dagen. Jag har snart inte träffat Nellie på en vecka och jag saknar henne så himla mycket. Jag fick inte ens säga hej då till Luna.

Igår firade jag och Anton ett år och fyra månader.
Vi åkte ut till stugan, la oss i soffan, fortsatte att titta på Animal planet och sen såg vi The last house on the left som jag kommit fram till är jävligt bra, även om man spyr av ångest när man ser den. Under natten drömde jag en mardröm. Jag drömde att jag slet av min navelpiercing så att den bara hängde i en hudremsa.
När jag vaknade av att Anton kom med frukost på sängen och en blombukett gjorde piercingen jätteont och jag har antagligen slitit lite i den i natt för den hängde halvt på sned och gjorde asont.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0