8 juni ´10 - Jojans födelsedag!

Idag var det Jojans tur att fylla tjugo år. Inatt när jag skulle lägga mig i gästrummet kollade jag extra noga i garderoben, under sängen och alla andra ställen en katt kan gömma sig just för att han inte mitt i natten skulle vilja gå ut från rummet och jag skulle bli tvungen att lämna min varma säng och släppa ut honom. Han syntes inte till någonstans och jag gick och la mig. Någon gång under natten vaknade jag av att han la sig på min mage och hann tänka "Fan, jag måste öppna dörren" och sen somnade jag om.

Alla skulle gå upp sju på morgonen och sjunga för Jojan och självklart glömde dom väcka mig -.- Men halv åtta kom dom ihåg att jag fanns och fick upp mig ur sängen. När Jojan öppnat sina paket berättade hennes föräldrar att katten under natten satt sig vid dörren och jamat för att han ville komma ut. Jag hade inte hört det, så kissekatten hade börjat låta som ett brandlarm och väckt halva huset. Vaknade jag av det? Nej...



Jag och Leo imorse.
(Min mun såg konstig ut och min kropp har tydligen svullnat upp?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0