9 JUNI ´10 - I'm singing in the rain, just singing in the rain

Hahaha! Wtf? Jag såg precis att jag skrivit "maj" i rubrikerna de senaste sex inläggen. Jag vet att det är juni, men jag har blivit så van vid att skriva maj. Varför har ingen sagt något? xD

Jävlar vad det har regnat idag. När jag och Nellie skulle gå ut på morgonrundan öppnade sig himlen och vi fick en rejäl dusch. Det såg ut som om någon hade tömt en hink med vatten på Luna när vi hittade henne. När vi kom tillbaka till huset fick jag torka båda djuren med en handduk. Dock uppskattade dom det inte. Nellie bet i handduken och Luna rev mig och flydde fältet.



Jag har packat hela jävla dagen och ändå fylls rummet med fler saker!!! Innan började jag packa ner mina älskade kläder. Dock måste jag se till så att jag har kläder för en vecka då jag flyttar över till Anton, så jag måste ha kläder för både solsken och regn och överdrivet mycket trosor och strumpor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0