Sailor moonsamling

Idag packade jag ner mina älskade filmer i flyttkartonger. När jag kom till min Sailor Moonsamling blev jag lite olycklig,så jag var tvungen att fota dom (Ja, jag är seriös.) så att jag ändå kan titta på deras omslag när jag vill. Jag kommer ändå inte att få se dom på ungefär två veckor. I och för sig så är det ju bara långfilmerna och en säsong, men det är den bästa säsongen av alla. Resten av säsongerna har jag på datorn.

Sailor Moon S (hela säsongen)




Sailor Moon R - the movie
Sailor Moon S  - the movie



Jag är sen ungefär sex år tillbaka på jakt efter den sista långfilmen. Den slutade säljas i Sverige precis när jag köpt dom två första. Livet är orättvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0