Lyckad natt

Det var fullkomligt omöjligt att somna inatt. Jag och Anton tittade på Lost till tre och sen låg vi och pratade. Vi hade inte dragit ner rullgardinerna för att vi skulle vakna lättare på morgonen om solen lyste på oss och ju mer Anton stirrade ut i skogen, ju mer började han inbilla sig och se saker vilket skrämde livet ur mig. Efter det gick vi ut i köket och hämtade blåbärssoppa och sen tittade vi på Darkwing Duck

Imorse sov jag mig igenom hela mattelektionen, vilket inte var så smart eftersom jag hade kunnat göra som Anton gör nu och sova under håltimmen istället. Man kan ju inte vara smart varje dag...




Kommentarer
Postat av: M i c k a

Jag vill se Darkwing duck, NU!

2010-03-30 @ 18:54:23
URL: http://nintendoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0